Ad

Tuesday 19 February 2019

Safee Sali sah meninggalkan Perlis

MOHAMAD FIRDAUS ABDULLAH
18 Februari 2019 9:55 PM
Safee
 Safee
Safee enggan kemelut yang melanda Persatuan Bola Sepak Perlis (PFA) terus menjadi titik hitam dalam kariernya.

KUALA LUMPUR - Bekas penyerang skuad kebangsaan, Safee Sali sah meninggalkan Perlis selepas pasukan tersebut terus gagal melunaskan tunggakan gaji para pemainnya.

Keputusan tersebut diambil ekoran pemain berusia 35 tahun tersebut enggan kemelut yang melanda Persatuan Bola Sepak Perlis (PFA) terus menjadi titik hitam dalam kariernya sebagai pemain bola sepak profesional.


“Memang sah saya telah meninggalkan pasukan Perlis dan ia merupakan keputusan peribadi.

“Saya telah berfikir secara mendalam sebelum membuat keputusan seperti ini biarpun saya berada pada pihak yang benar.

“Malah, ia tidak menjadi masalah kepada saya untuk angkat kaki dari pasukan Perlis kerana jika ikut kontrak secara automatik ia sudah terbatal ekoran PFA gagal membayar gaji saya selepas dua bulan,” katanya ketika dihubungi Kosmo! Online sebentar tadi. - K! ONLINE 18 Februari 2019 9:55 PM

No comments:

Post a Comment