Ad

Saturday 3 June 2017

Penduduk gempar anak lembu miliki kepala seakan manusia



 ANAK lembu yang dilahirkan dengan muka mirip manusia ini menggemparkan penduduk di Muzaffarnagar, Uttar Pradesh, utara India.

MUZAFFARNAGAR, India – Seekor anak lembu di sebuah kampung di sini dipuja sebagai tuhan selepas dilahirkan dengan muka seakan-akan manusia baru-baru ini.

Haiwan itu dilahirkan di sebuah pusat perlindungan haiwan dengan mata, hidung dan telinga mirip seorang manusia, namun mati dalam masa sejam selepas dilahirkan.

Berita keadaan fizikal lembu itu menggemparkan penduduk sekitar menyebabkan mereka berpusu-pusu ke kampung berkenaan yang terletak di negeri Uttar Pradesh, utara India kerana percaya haiwan itu adalah jelmaan dewa Vishnu.

Video yang dikongsikan di internet menunjukkan orang ramai memberi kalungan bunga dan menyembah anak lembu yang disimpan di dalam sebuah kotak kaca selepas mati.

Seorang doktor haiwan, Dr. Ajay Deshmukh bagaimanapun berkata, keadaan itu disebabkan gen lembu berkenaan tidak berkembang dengan sempurna sehingga menyebabkan berlaku kecacatan pada fizikal haiwan berkenaan. – AGENSI

SUMBERArtikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2017&dt=0604&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_04.htm#ixzz4iz05cmcP
Hakcipta terpelihara

No comments:

Post a Comment