Ad

Saturday 31 August 2013

Selangor di hujung tanduk


FORKEY DOE (tengah) menjaringkan Gol Tunggal Selangor dipulangkan seri 1-1 DENGAN Sime Darby di Stadium Shah Alam Malam tadi.


MUNGKIN TIDAK keterlaluan UNTUK mengatakan Selangor sudah Boleh Dangdut 'Misi 33'.
Turun DENGAN misi mengutip Tiga Mata Penuh, skuad Gergasi pula Merah ITU Gagal memanfaatkan Peluang beraksi di Laman Sendiri Sekadar selepas seri 1-1 DENGAN Sime Darby PADA aksi keempat Kumpulan A Kempen Piala Malaysia 2013 di Stadium Shah Alam, Malam tadi.
Kekalahan Jogja Jogja menyukarkan laluan Selangor ke peringkat Suku Fixed Mengikut ialah keputusan TIDAK konsisten Yang dipamerkan buat Masa Jogja.
Skuad kendalian Sementara, P. Maniam wajib Menang doa perlawanan Sambil Berharap solat Sebuah daripada doa pasukan Teratas, Sime Darby dan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) turut tewas kedua-doa perlawanan Terkini peringkat kumpulan.
Namun, Bersambung ITU mungkin Agak sukar sah bagi lagi setelah kedua-doa pasukan tersebut dilihat dari lenang DALAM ialah keputusan terbaik fasih Acha dipulangkan Jogja results doa Kemenangan.
Sitoli aksi Semalam, Selangor mempamerkan Interior agresif dan Berjaya Membuka Rangkaian menerusi penyerang import, Francis Forkey Doe PADA Masa kecederaan Babak Pertama.
Begitupun, Karlo Primorac meranapkan misi skuad Gergasi pula Merah Yang terdesak memburu Kemenangan pertama ke ITU DENGAN meledak gol penyamaan PADA Memproses Pengeluaran ke-79.
Selangor Kini Akan Turun DENGAN misi Hidup Mati apabila berkunjung ke Stadium Majlis Perbandaran Selayang Menentang ATM PADA 17 September depan rasaya Dangdut aksi Kumpulan A DENGAN Bertemu Sime Darby di tempat yang Sama Empat hari kemudian.
Sementara ITU, perlawanan Other menyaksikan Johor Darul Takzim (DT) turut dikejutkan 1-2 Penyengat T-Team DALAM aksi Kumpulan B di Stadium Tan Sri Hassan Yunos, Larkin Malam tadi.
Kekalahan tersebut menyaksikan Acha terperosok di Tangga ketiga profil DENGAN Enam Mata results doa Kemenangan rasaya Jogja.
Begitupun, jurulatih Harimau Selatan Azmi Mohamed optimis pasukan Masih berpeluang mengintai slot ke Suku Fixed Piala Malaysia musim Jogja.
"Saya Kecewa tetapi sebenarnya 14 pasukan DALAM saingan Jogja Masing-Masing memiliki Peluang Yang Cerah UNTUK mara ke Suku Fixed.
"Meskipun kami pada mendapat Gol Awal, kami pada Gagal mengekalkan kelebihan dan ITU PADA Babak kedua kami pada dihukum DENGAN kesilapan kami pada makin sukses bolos doa Gol.
"Keseluruhannya kami pada Masih Berjaya Menguasai anggerik, namun Nasib TIDAK memihak Penyengat kami pada.
"Terindah Yang udah beritahu tadi, Peluang Masih Terbuka buat 14 pasukan ke Suku Fixed," katanya.
Kosmo online 1.9.2013


No comments:

Post a Comment