Ad

Monday 30 January 2017

Titans tekad bangkit tebus aib

 
KAPTEN T-Team Hasbullah Awang (kanan) mengawal pergerakan pemain Pahang Mohamadou Sumareh pada aksi minggu lalu.

Kuala Terengganu: T-Team tidak rela diaib kali kedua berturut-turut sebaliknya bertekad untuk mencatat kemenangan pertama dalam aksi ketiga Liga Super bertemu Pulau Pinang di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, Sabtu ini.

Minggu lalu hajat The Titans mengutip sekurang-kurangnya satu mata tidak kesampaian sebaliknya dibelasah 5-0 oleh Pahang di Kuantan.

“Kekalahan besar itu memberi isyarat kepada kami untuk menyusun semula strategi lebih ampuh bagi menundukkan Pulau Pinang di laman sendiri.


“Kehadiran peminat setia kami juga pasti akan menyuntik semangat pemain untuk menebus kekalahan besar ketika tewas kepada skuad Tok Gajah,” ujar penolong jurulatih T-Team Azhari Salim.

Azhari berkata, pada aksi minggu lalu kelonggaran jentera tengah menjadi faktor utama T-Team mudah dimalukan skuad tuan rumah yang diiringi ribuan peminat setia mereka.

“Selain barisan tengah dilihat kurang berfungsi, aksi serba tidak menjadi yang dipamerkan jentera serangan juga menjadi penyebab kami gagal meledak sebarang jaringan hingga tamat perlawanan,” ujarnya.

Sumber-Artikel ini disiarkan pada : Selasa, 31 January 2017 @ 5:53 AM

No comments:

Post a Comment