Ad

Saturday 10 December 2016

Amri Yahyah dalam radar MU

NURSURAYA ZULKIFLI   10 Disember 2016 3:56 PM
 Amri Yahyah
Amri Yahyah
Pemain Kebangsaan, Mohd Amri Yahyah (depan) menjalani latihan bersama skuad Harimau Malaysia. - UTUSAN ONLINE/Abdul Razak Latif
MELAKA 11 Dis. - Kapten pasukan kebangsaan, Amri Yahyah hampir pasti menyertai Melaka United bagi memperkukuhkan pasukan itu dalam mengharungi saingan Liga Super musim depan.
Perkara itu disahkan oleh Pengurus pasukan, Datuk Mohd. Yusoff Mahadi yang berkata, penyerang Johor Darul Ta'zim (Johor DT) itu dijangka bersama skuad Sang Kancil selepas wujud perbincangan antara kedua-dua pihak baru-baru ini.
Menurutnya, sebelum ini Persatuan Bolasepak Melaka United (MUSA) terpaksa melupakan hasrat untuk mendapatkan khidmat pemain berstatus bintang itu berikutan kekangan dana oleh persatuan terbabit.
"Namun melalui perbincangan dengan beberapa penaja, mereka telah menyatakan persetujuan untuk menampung separuh daripada pembayaran gaji Amri sekiranya beliau bermain dengan Melaka United.
"Perkara ini masih dalam perbincangan dan keputusan mengenainya akan diketahui minggu depan apabila kita memuktamadkannya nanti," katanya ketika ditemui di sini, sebentar tadi. - UTUSAN ONLINE

SUMBER- See more at: http://www.utusan.com.my/berita/terkini/amri-yahyah-dalam-radar-mu-1.418503#sthash.mCvW89IH.dpuf

No comments:

Post a Comment