Ad

Wednesday 16 April 2014

KENANGAN DI WAD LELAKI HOSPITAL JENGKA 2014

OLEH  -AHMAD BIN YAAKOB

Pada 15 Jun saya ke Sekolah SMK Jengka 2 seperti biasa, sampai ke sekolah jam 7.12 pagi. Lepas “punch card” saya mula sakit. Syukurlah Cikgu Adam sudi menghantar ke Klinik Sulaiman, tetapi kerana bacaan gula tinggi saya terus diminta ke Wad Kecemasan di Hospital Jengka dan jam 11.45 terus dimasukkan ke Wad Lelaki di Hospital Jengka. Ini merupakan kali ketiga saya masuk wad iaitu pada tahun 2005 dan 2007. Jadi dah dua hari saya tidak dapat menulis di Blog.

Rawatan di Wad Kecemasan

Masuk Wad Lelaki hari pertama- lega keluarga datang melawat
Susahnaya nak sembahyang kena bawa tabung air
Di Surau Wad Lelaki

Hari kedua di wad

 Sebelum balik sempat bergambar dengan Faiz Zainaabidin bekas pelajar SMKJ2 2002
Terima kasih kepada doktor, Faiz dan kawan-kawan jururawat yang memberi layanan yang baik sepanjang berada di Wad Lelaki Hospital Jengka.



No comments:

Post a Comment