Ad

Thursday 19 September 2013

FAM kenal Pasti Tiga calon Cemerlang


Kontrak Rajagobal (Kanan) Bersama FAM Akan diperolehi Degree awarded PADA 31 Disember depan.



SPEKULASI Untukmasalah GANTIAN Datuk K. Rajagobal SEBAGAI Ketua jurulatih Harimau Malaya Kampus A Semakin bertiup kencang apabila Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) mengesahkan Telah menerima Permintaan daripada Tiga pengendali bertaraf Dunia Yang Berminat Mengisi Jawatan tersebut.
Setiausaha Agung FAM, Datuk Hamidin Mohd. Amin memberitahu, pihaknya Telah menapis senarai jurulatih Mengikut Kemampuan calon-calon tersebut.
Jogja rasaya, bekas jurulatih Jepun, Philippe Troussier Antara calon Paling 'Panas' dikaitkan SEBAGAI GANTIAN Rajagobal selepas FAM dikatakan Sedang Berusaha untuk mendaptkan khidmatnya.
SEBAGAI Simpan Tutup, Troussier Berjaya System skuad Samurai Biru ITU beraksi di peringkat cangkem Mati Piala Dunia 2002 di Jepun dan Korea selain menjulang Piala Asia Tahun 2000.
Hamidin Yang menepis Laporan media bahawa FAM Serius untuk mendaptkan Khidmat Troussier menegaskan, pihaknya Telah menerima layang Permintaan daripada jurulatih Yang memiliki Pencapaian Cemerlang berbanding pengendali Kelahiran Perancis ITU.
Difahamkan, bekas jurulatih skuad Utama Liverpool, Alex Miller selain legenda Jerman, Rudi Voller udah Antara Tiga individu tersebut.
"Sebenarnya ada Jogja calon YANG TELAH kemukakan Permintaan (Jawatan jurulatih Harimau Malaya), malah mungkin (status) Acha LEBIH Cemerlang daripada Troussier.
"Permintaan Kini Terus dan Q SETIAP HARI dan terindah Yang udah katakan rasaya Jogja, ITU udah Hak jurulatih Yang Berminat UNTUK menghantar Permintaan Acha.
"Saya TIDAK Dapat memberitahu siapakah individu terbabit kerana buat Masa Jogja, peringkat (Untuk PENCARIAN GANTIAN Rajagobal) Masih Belum ada dan kami pada sebenarnya TIDAK Pernah Membuka Jawatan tersebut," katanya Penyengat pemberita di Wisma FAM, Kelana Jaya Semalam.
Hamidin memberitahu, pihaknya memberi kepada Masih Click Klik Terhadap Kamis kemarin Rajagobal Yang diletakkan ialah keputusan Petunjuk Utama (KPI) Saksikan System Harimau Malaya Layak secara secara Automatik ke pusingan Fixed Piala Asia 2015.
Hamidin menegaskan, buat Masa Jogja FAM Belum Memberikan kata putus Untukmasalah Masa depan Rajagobal Yang berkemungkinan Akan Dilanjutkan kontraknya jika beliau Berjaya mencapai KPI Yang ditetapkan.
"Peluang Harimau Malaya Masih Belum Tertutup (PADA Kempen kelayakan Piala Asia).
"Markotop kerana perlawanan Terkini Menentang Yemen Telpon laper penentu Nasib Harimau Malaya DALAM saingan kelayakan Piala Asia.
"Selepas ITU Baru FAM Akan tampil Johor Bahru Johor Darul Satu Kenyataan Sama ada mahu melanjutkan Kontrak Rajagobal ATAU sebaliknya," katanya.


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/19.9.2013

No comments:

Post a Comment