Ad

Friday 13 September 2013

Myanmar mahu Balas dendam

Kapten Harimau Muda, Mohd. Irfan Fazail (Kanan) dan Ketua pasukan Myanmar, Kyaw Zayar Win memegang trofi Pestabola Merdeka Yang Akan Menjadi rebutan Acha di Stadium Darul Makmur, Kuantan malam ini.

Oleh NOR AZIRAN YUNUS  aziran.yunus @ kosmo.com.my
Aksi perlawanan Fixed Antara Myanmar DENGAN Harimau Muda di Stadium Darul Makmur, Kuantan malam ini Pasti sengit.
Demikian pengakuan Sysop pasukan Myanmar, Tin Myint Aung Semalam.
Menurutnya, kedua-doa pasukan mempunyai kelebihan tersendiri dan sudah Pasti aksi akhir ITU Telpon lenang DALAM Kelas tersendiri.
Skuad Myanmar sudah bersedia sepenuhnya UNTUK Menghadapi akhir tersebut selain bertekad melunaskan dendam selepas tewas 1-2 Penyengat Harimau Muda PADA perlawanan peringkat kumpulan, Isnin Lalu.
Katanya, Acha JUGA Akan membariskan skuad terbaik fasih berikutan SESETENGAH sekarang EXCO Yang tercedera Sumatera digantung perlawanan rasaya Jogja Sertakan Kapten, Kyaw Zayar Win sudah pulih sepenuhnya.
Selain ITU, sekarang EXCO Monaghan, Kyi Lin Yang digantung perlawanan rasaya INI JUGA Akan kembali memperkuatkan pasukan Yang Terkini kali menjulang trofi Pestabola Merdeka PADA 2006.
"Saya menjangkakan perlawanan Fixed Malam Esok (malam ini) Telpon Menjadi Satu pertarungan Cemerlang dan menghiburkan.
"Bagaimanapun, kami pada kali ini sahaja menghormati Malaysia Yang Berjaya mengutip Mata Maksimum PADA saingan peringkat kumpulan rasaya Jogja.
"Saya menjangkakan JUGA para penyokong Malaysia Akan membanjiri stadium Malam Esok (malam ini) Saksikan menyaksikan pasukan kesayangan Acha bertarung di akhir.
"Saya TIDAK risau DENGAN Bersambung tersebut kerana para sekarang EXCO udah memiliki mental Yang Kuat dan sudah Aceh Bermain Dalam Keadaan tertekan," kata Myint Aung DALAM Satu sidang Akhbar di Kuantan Semalam.
Mengedepankan Kamis kemarin Other, Myint Aung menegaskan beliau TIDAK mahu mengulas tentang Harapan Acha Terhadap pengadil perlawanan malam ini kerana baginya SEBAGAI pengadil profesional Acha (pengadil) Sebenar Tauhu Apakah yang Acha LAKUKAN.
Sitoli perlawanan peringkat kumpulan dipulangkan Bertemu Malaysia Isnin lepaskan, para sekarang EXCO Myanmar Sumatera jurulatihnya, Park Sung Hwa banget membantah pemutusan hukum pengadil Situbondo, Abd. Malik Abd. Bashir Yang didakwa SEBAGAI Berat sebelah.
"Secara peribadi, Saya Akan menerima Sumatera menghormati SETIAP pemutusan hukum pengadil. Caci guna Kita mempertikaikan pemutusan hukum pengadil kerana Acha Ternyata LEBIH arif DALAM mengawal perlawanan.
"Bagaimanapun, Kita Sama-sama Berharap pengadil di akhir nanti MAMPU mengawal perlawanan DENGAN Sempurna dan adil," katanya.
Mengedepankan PADA ITU, Myint Aung JUGA PERCAYA, jurulatih Myanmar, Sung Hwa sudah ada Perancangan Sendiri UNTUK menjinakkan Malaysia DALAM aksi akhir ITU nanti.
Kata Myint Aung, Sung Hwa Yang Univ merupakan bekas Bintang pertahanan pasukan Kebangsaan Korea Selatan era 1970-an ITU mempunyai percaturan taktikal terbaik fasih Sumatera beliau Tauhu bagaimana UNTUK Menghadapi Bersambung getir beraksi di perlawanan Fixed di Gelanggang Lawan.
Sementara ITU, perlawanan Penentuan Tempat ketiga profil / keempat Antara Thailand DENGAN Singapura Akan berlangsung PADA 5.30 petang Jogja di stadium yang Sama.


RUJUKAN: http://www.kosmo.com.my/kosmo.14.9.13

No comments:

Post a Comment