Ad

Monday 13 January 2014

'Bukan nak berperang'

2014/01/13 - 05:24:39 AM Oleh Aziz Ngah 
 'Bukan nak berperang'
'Bukan nak berperang'
Khairy bersama mahasiswa MASCA selepas merasmi majlis penutup 1st Down Under Camp 2014 di UKM, Bangi, semalam.
Putrajaya: Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin Abu Bakar menegaskan setiap teguran dan cadangan yang dilontarkannya kepada Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) bukan kerana ingin mencari gaduh, tetapi demi kemajuan bola sepak negara.

“Apa yang saya cakap, komen saya adalah untuk kebaikan pembangunan bola sepak negara, bukan nak berperang dengan FAM, cuma cakap apa yang ketara pada mata rakyat.


“Bukan tak sokong FAM, saya nak mereka sedar ada beberapa perkara dan faktor yang perlu diperbetulkan. Saya bukan hanya cakap akan melabur banyak untuk menjayakan program pembangunan bola sepak, saya tak nak rakyat cakap menteri hanya pandai cakap, tapi tak buat apa-apa. Kita buat untuk negara,” katanya dalam satu pertemuan dengan BH.

SUMBER : BERITA HARIAN ONLINE 13.1.14

No comments:

Post a Comment