Ad

Wednesday 23 July 2014

Piya nafi terpikat ke Felda United

Piya nafi terpikat ke Felda United
Badri Radzi
KOTA BAHRU - Kapten The Red Warriors, Mohd. Badri Mohd. Radzi semalam menafikan akan berhijrah ke pasukan Felda United pada musim depan.

Mohd. Badri, yang lebih mesra disapa Piya, menafikan telah dilamar pasukan berkenaan sebaliknya mengakui hanya menerima tawaran daripada pasukan Polis Diraja Malaysia (PDRM).

"Cerita yang saya mahu berhijrah ke Felda United itu tidak betul sama sekali, saya tidak tahu dari mana datangnya berita penghijrahan ke Felda United.

"Cuma saya mengakui ada menerima tawaran dari pasukan PDRM tetapi buat masa sekarang, saya ingin fokus kepada saingan Piala Malaysia," katanya ketika dihubungi.

Akhbar sebelum ini melaporkan ketua pasukan The Red Warriors itu akan berhijrah ke Felda United pada musim depan.

Sementara itu, Mohd. Badri berkata, Kelantan perlu mempamer keupayaan sebenar apabila saingan Piala Malaysia membuka tirainya 13 Ogos ini selepas aksi hambar dalam saingan Liga Super dan Piala FA musim ini.

"Saya optimis dengan kekuatan pemain yang ada meskipun kami diundi dalam kumpulan maut bersama dengan Johor Darul Takzim (JDT), Angkatan Tentera Malaysia (ATM) dan Pulau Pinang.

"Ini merupakan platform terbaik untuk kami pamer aksi sebenar selepas aksi hambar dalam saingan sebelum ini," katanya.

Pada saingan Liga Super, Kelantan menduduki tangga keenam selepas mengumpul 31 mata hasil 10 kemenangan, satu seri dan 11 kekalahan.

Selain itu, Kelantan gagal mempertahan kejuaraan Piala FA selepas tewas kepada Felda United di separuh akhir. - BERNAMA

Sumber-Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Sukan/20140723/su_03/Piya-nafi-terpikat-ke-Felda-United#ixzz38ItnAYhM © Utusan Melayu (M) Bhd

No comments:

Post a Comment