Ad

Tuesday 31 December 2013

Eto'o mohon maaf


ETO'O tidak mengaku salah kerana mengasari Suarez kelmarin.

LONDON - Penyerang Chelsea, Samuel Eto'o mengemukakan permohonan maaf secara terbuka kepada Jordan Henderson selepas menewaskan Liverpool 2-1 pada aksi Liga Perdana England di Stamford Bridge kelmarin.

Bagaimanapun, Eto'o enggan mengaku salah meskipun dia dikatakan telah mengasari Luis Suarez pada perlawanan tersebut.

Eto'o, 32, dilihat mengasari Suarez dalam kotak penalti pada penghujung babak kedua selepas dia berjaya meledakkan gol kemenangan Chelsea.

Namun pengadil, Howard Webb tidak memberikan sepakan penalti kepada skuad The Reds.

Eto'o turut terlepas daripada layangan kad meskipun mengasari Henderson.

"Dalam insiden Henderson, saya mengakui ia silap saya.

"Mungkin saya boleh dilayangkan kad merah gara-gara terjahan keras itu.

"Saya bukan pengadil tetapi saya tetap mahu memohon maaf kepada Henderson," kata Eto'o.

Ketika diminta mengulas mengenai insiden pertembungan dengan Suarez, Eto'o berkata: "Memang ada berlaku pertembungan.

"Namun, ia bukan satu kesalahan sehingga Liverpool harus diberikan sepakan penalti," katanya. - Agensi

SUMBER:KOSMO ONLINE 1.1.2014

No comments:

Post a Comment